ERITEMA E SHFAQUR PAS VAKSINIMIT!

ERITEMA E SHFAQUR PAS VAKSINIMIT!

Eritema shumëforme (multiforme) orale pas vaksinimit Pfizer-BioNTech COVID-19: një raport i katër rasteve

  Autorët:

– Massimo Petruzzi,

– Sara Galleggiante,

– Sabrina Messina 

– Fedora della Vella

Abstrakt

Sëmundja Coronavirus 2019 (Covid-19) ka prekur mijëra njerëz në mbarë botën. Deri më sot, vaksinat duket se janë metoda e vetme për të parandaluar dhe reduktuar vdekshmërinë.

Katër vaksinime janë miratuar nga jashtë nga Agjencia Evropiane e Mjekësisë (EMA) në Evropë:

– BNT162b2 (Comirnaty-BioNTech/Pfizer),

– mRNA-1273 (Spikevax-Moderna),

– ChAdOx1 (VaxzevriaAstrazeneca) dhe

– Ad26.COV2-S (Janssenohnoh).

Pas vaksinimit, mund të shfaqen efekte anësore lokale dhe sistemike. Pas vaksinimit janë dokumentuar reaksione të lëkurës si:

– urtikaria,

– dhimbje lokale në vendin e injektimit,

– skuqje morbiliforme.

Prezantimi i rasteve

Ne raportojmë katër raste të shpërthimit të eritemës shumëforme orale që lindin pas administrimit të vaksinimit BNT162b2.

Të gjithë pacientët mohuan një histori të mëparshme të manifestimeve të eritemës dhe herpetike. Dy nga rastet e raportuara (numri 1 dhe 2) u paraqitën me lezione orale dhe të lëkurës, ndërsa rastet 3 dhe 4 shfaqën vetëm manifestime orale. Tre nga rastet paraqitën eritemë pas administrimit të dozës së parë të vaksinimit, vetëm një rast raportoi lezione pas administrimit të dozës së dytë të vaksinimit. Të gjitha rastet u trajtuan me prednizon nëpërmjet administrimit oral dhe pomadës topike 0.05% clobetasol.

Konkluzione

Raportet e tanishme përfaqësojnë disa nga rastet e pakta të eritemës multiforme që ndodh si një efekt anësor i vaksinimit BNT162b2 COVID-19.

Roli shkakësor i vaksinës për eritemën multiforme ende nuk është vërtetuar; megjithatë, nuk është e pazakontë që medikamentet të shkaktojnë këtë sëmundje. Vaksina mund të shfaqë një infeksion të heshtur të virusit herpes, i cili në vend të kësaj do të shkaktonte eritemë multiforme.

/ Përshtati në shqip Sheradin Berisha, Facebooku 6 Prill 2022 /

(***)

Më gjerësisht lexoni te burimi:

………….

Burimi:

Published: 24 March 2022

Oral erythema multiforme after Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccination: a report of four cases

https://bmcoralhealth.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12903-022-02124-2

———

Çka është eritema?

Eritema është skuqje e mukozave ose e lëkurës, që zakonisht rezulton nga një dëmtim i lëkurës, inflamacion ose një infeksion. Disa lloje të eritemës, të tilla si skuqjet nervore, nuk rezultojnë aspak nga një gjendje. Shkaku kryesor i eritemës është hiperemia në kapilarët sipërfaqësorë: një rritje e rrjedhjes së gjakut në enët e gjakut afër sipërfaqes së lëkurës.

Total
0
Shares
Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Postime të Lidhura